29/6/10

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ -ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΓΕΝ.ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΙΤΗΣΗ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Του Μετόχου της ανώνυμης εταιρείας «ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΙΣΤΙΑΙΑΣ Α.Α.Τ.Ε.Ε.».
(ονοματεπώνυμο)……………………………….…………………του ….……………….…………..
κατόχου του Α.Δ.Τ.…..…………… κατοίκου ………………………………(Τ.Κ). …….
 (οδός): ……………………. ……………………(αρ): .…………
( Τηλ. Επικοινωνίας) : ……………………………………………………………………

Π Ρ Ο Σ
Πληρεξούσιούς μου:
1) Χατζάκη Εμμανουήλ
2) Κοκκινόπουλο Παναγιώτη
3) Πρινιωτάκη Νικόλαο
4) Τσιώνη Γεώργιο
5) Παπανικολάου Φάλη
6) Καζάκου Καλυψώ
Σαλαμίνος 21 & Γαρδέλη - ΜΑΡΟΥΣΙ 15124
Τηλ. :210 8052100 – 210 8052108 & ΦΑΞ : 210 8052114

Σας γνωρίζω ότι :

1) Καταγγέλλω την μεταξύ μας Σύμβαση Εντολής.
2) Σας αφαιρώ το δικαίωμα της εκπροσώπησής μου στη Γενική Συνέλευση στις 30-6-2010 της «ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΙΣΤΙΑΙΑΣ Α.Α.Τ.Ε.Ε.» στην οποία κατατέθηκαν από εσάς οι μετοχές μου.
3) Στη στην Γενική Συνέλευση στις 30-6-2010 ή στην μετ΄ αναβολής θα παραστώ ο ίδιος ή ο/η προς τούτο εξουσιοδοτούμενος/η με την παρούσα
…………………………………………του ….……………….…………………………………….
κατόχου Α.Δ.Τ. ………………..…………… κατοίκου  …………………………(Τ.Κ).…………
(οδός): ……………………. …………(αρ): .………  ……………………………………….........

4) Μετά τη Γενική Συνέλευση ή μετά την μετ’ αναβολής Γενική Συνέλευση παρακαλώ να μου παραδώσετε τις Μετοχές μου.



 …………………………………………………

(ΤΟΠΟΣ), (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ) :

(από ΚΕΠ ή Αστυνομία)
Βεβαίωση γνησίου υπογραφής



…… Αιτ….

Δεν υπάρχουν σχόλια: